Lördag igen..

Kvällen igår var väll helt okej, ett tag iaf...
Ja vad ska man göra, alla har vi våra problem med olika
saker. Jag har mina, och mina vänner har sina..

Finns här iaf för mina älskade vänner när dom än behöver mig!

Idag är det lördag, och jag ska inte göra speciellt mycket förutom
att jobba. Jag jobbar natt idag. Börjar 22.00 och slutar 07.00 ..

Ikväll ska vicky ha fest, men den missar jag tyvärr.. Finns inte så mycket
att göra åt den saken, jag måste jobba så mycket jag bara kan..

Idag är det 5 dagar tills Homan kommer hem..
Och 6 dagar tills jag åker till Göteborg.. Längtar !!

Ne nu ska jag börja göra årdning mig lite till jobbet..

Over N` Out, Peace And Love!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0