Ledig!

Idag var sista dagen jag jobbade för denna veckan..
Väldigt skönt om jag ska erkänna, då har man lite kraft kvar
att hålla på och fixa här hemma..

Orkade inte skriva igår, jag bestämmde mig för att gå och sova
tidigt.. Och jag var mycket piggare idag..

Har börjat sola på jobbet också.. Måste få lite färg haha..
Det är bra där eftersom att det är gratis för oss som jobbar där
haha.. Måste utnyttja allt.. Annars kostar det ju runt 40:- för 20 min..

Åker till Göteborg på fredag, äntligen kommer du hem.. Sååå jag har
längtat efter dig älskling..

Imorgon kommer mormor, morfar och mamma + kronblom (hunden)
hahaha.. Kommer bli roligt, får väll ta fram lite fikabröd ur frysen innan
jag går och sover eller nått hehe..

Ne nu ska jag kolla på tv igen.. Skriver väll imrgon för hoppningsvis !

Over N` Out, Peace And Love!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0