Livets överaskningar!

Har vart inne här flera gånger..
Jag har skrivit, och raderat det innan det blev publicerat.
Jag vet inte riktigt hur jag ska utrycka mig, och skriva här som om
allt var som vanligt, även om allt är helt nytt för både mig och närstående..

Mycket kommer att förändras, och jag känner att jag har växt mycket
i mig själv. Jag känner mig nästan som flera år äldre än vad jag är..

Kan nog bara säga att mycket förändras, allt blir inte som man vill och
som det är planerat. Känner även oretvisa! Det var inte såhär det skulle
bli.. Önskar att jag hade makten till att förändra & förbättra vissa situationer.

Jag känner mig helt enkelt förvirrad, förtvivlad och jag spelar absolut med
en hög insats mot framtiden. Kanske var det ödet? Jag tror på att allt har en
mening, men det känns inte alltid rättvist, och det verkligen knäcker en på
mitten. Jag önskar att jag var där, men jag är här.. Varför?

Men jag följer mitt hjärta. Det är nog alltid det rätta! Jag vill tacka gud för en
underbar själsfrende, det kunde aldrig ha blivit bättre.. Du finns i mina tankar
dag som natt, med mig hela tiden.. och jag älskar dig så obeskrivligt mycket!

Man ska ta vara på det lilla man har. Det allra minsta kan vara det mest värdefulla!
Hata aldrig, det tjänar inget till.. Lev det liv du lever, ta risker, upplev så mycket du kan.
Men ha en stor respekt för livet. Spela inte bort dina kort. Livet kan överaska dig
otroligt mycket på både gott och ont..

Så vill bara säga, håll dina kära nära!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0