Halloween ...

31 Oktober / Halloween!
Idag har det inte hänt mycket. Jag låg och sov till 4 tiden..
Gick upp och drog till Hemköp för att hämta ut ett paket från
posten. Jag hade beställt lite kläder från Ellos men det bästa
av allt Sex And The City Movie. Då har man nått att göra ikväll !

Önskar att jag hade hunnit åkt ut till kyrkogården och tänt lite
ljus för nära och kära. Men som sagt så slutade jag 6 imorse och
var tvungen att sova ut..

Ikväll blir det mycket festande för en del. För min del blir det en skön
hemma kväll framför tv:n ! Imorgon ska jag jobba igen, men börjar
inte förns 22.00 .. Ska kanske åka och hälsa på farmor med pappa..

Jag får väll passa på att hälsa er en trevlig Halloween och ta det lungt
där ute i höst mörkret. Och Vila i frid till alla goda själar som finns där ute!

Over N` Out, Peace And Love!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0