God morgon kära läsare!

Vaknade nu vid 14 tiden, känner mig inte helt utvilad ännu..
Men det finns väll inte så mycket mer att göra, kan inte sova bort
"hela dagen".. Jag skutade jobba 07.00 imorse..

Och som ni säkert vet (hoppas jag) så ställde man ju tillbaka klockan
en timma inatt.. Klockan 03.00 (sommartid) skulle klockan dras tillbaka!
Ja satt och kollade på den där jäkla klockan och jag tänkte: "åhh vad
skönt med rast kl 3" då dras klockan tillbaka till 02.00 ohh det var
inte roligt..

När ni fick lyxen att sova en timma längre så fick jag jobba en timma exta..
Så i natt stod klockan stilla, ordagrant!

Ikväll blir det bara en mysdag framför tv:n, snacka så mycket jag kan med min
älskling. Jag skanar dig så otroligt mycket, det ska du veta.. Älskar dig! ♥ ♥ ♥

Nu sitter jag här med en varm Cappucino. Riktigt gott är det.. Mmmm!

Over N` Out, Peace And Love!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0