Gäsp.. (ZzzzZzz)

Åhh, somnade en timma på soffan..
Jag ska ju inte göra det för då brukar jag aldrig kunna
somna tidigt sen. Men idag är jag så trött att jag skulle kunna
gå och sova nu nu nu ..

Jobbar imorgon med, samma tid som idag och sen är jag ledig
på fredag. Äntligen! Snacka om att jag ska sova ruset av mig..

Fick lite mer tider idag, och jag råkade ta nästa torsdag 22.00 - 06.00
men jag kom på när jag kom hem att jag åker ju till gbg på fredagen
kl 12.00 typ.. Inte en chans att jag kommer att orka med det..

Måste ringa och säga att jag inte kan =( eller kanske kan byta med nån
annan till dag tid.. Ne nu ska jag se på Top Model sista avsnittet..

Over N` Out, Peace And Love!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0