Efterlängtade fredag..

Åhh vad skönt, gick nyss upp ur sängen..
Vaknade kl 11 men har legat och dragit mig ända tills nu..
Kan det bli bättre när man är ledig! Jag har inte kunnat legat
kvar i sängen och bara sträcka på mig, kolla på tv och mysa
sen jag vet inte när.. Därför va det soft idag..

Ska börja göra årdning mig och sen ska jag ner på stan..
Ska kolla lite saker och sen ska jag faktist ta och använda mitt
presentkort på Make up store 500:- Haha har aldrig blivit av..

Sen vid typ 3 tiden blir det att ta en fika med vicky.. Kommer bli kul
och höra på vad som har hänt senaste tiden när hon vart i Norge..

Sarah slutar 18.15 då möter jag upp henne, sen senare på kvällen
ska vi väll förbi frida.. Hoppas det blir en rolig fredag..

Over N` Out, Peace And Love!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0