Bloggen's återkomst..

Hahahaha! Skoja, men visste inte vad jag skulle skriva där uppe.
Har inte inte brytt mig så mycket om att skriva här, den senaste veckan.

Men nu börjas det igen.. Anledningen till att jag inte har skrivit är för att
jag har umgåtts med Homan typ 1½ vecka. All tid med honom är värdefull.
Så hade inte ens en tanke på att skriva här...

Han kom ÄNTLIGEN hem efter en hel månad i USA...
Och nu åker han tyvärr tillbaka dit imorgonbitti. Nu blir har där i 3 veckor till...
Bättre än 4 veckor, men 3 är ju också rätt kämpigt!

Kommer sakna honom otroligt mycket, men jag vet vad han ska dit och göra,
och att han kommer komma tillbaka till mig snart igen.. Älskar dig mest ♥

Så imorgon börjas det nog bloggas igen. Har ju inte så mycket för mig, mer än
att jobba, jobba och jobba. Den lediga tiden jag har vill jag spendera här hemma..
Bara chillnaniii ...

Over N` Out, Peace And Love! / På återsende..

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0