Äntligen gjort..

Ja, nu tog jag mig själv i kragen och rensade garderoben..
Det blev en hel stor svart soppsäck full. Känns verkligen bra, för
jag vet att jag inte kommer att använda dom kläderna som jag
har rensat bort nått mer..

Så på onsag kommer mamma, mormor och morfar.. Haha det har
alltid vart så att mamma kollar igenom kläderna och ser ifall det finns
nått som hon vill ha, sen kollar mormor och det är nått hon inte vill
ha så lämnar hon kläderna typ till rödakoret eller nått haha..

Det är bra att dom kommer till användning om och om igen, för att
det är ju inte lite pengar som ligger där i soppsäcken...

Ska fortsätta fixa lite här, och sen blir det en myskväll framför tv:n..

Over N` Out, Peace And Love!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0