4 år ..

Nu när klockan är över 00.00 så har jag och Homan vart
tillsammans i hela 4 år, och förlovade i ½ år !

Tack för 4 fina år älskling.. Vet inte vad jag skulle gjort utan dig,
eller var jag hade stått idag. Du är underbar och helt klart den bästa
av dom bästa.. Hoppas på flera underbara år tillsammans med dig!

Vi har gått igenom mycket tillsammans, både genom glädje och genom
sorg. Om man kan klara av ett förhållande på 40 mils avstånd i ca. 3 år
så klarar man det mesta..

Jag tror det var ödet som förde oss samman.. Gud hade nog en baktanke
med det hela.. Och jag kan se hela mitt liv med dig. Jag skulle bli helt
förkrossad om det inte skulle bli som jag tänkt. Du betyder så mycket för mig!

Och du ska veta att jag vill uppleva allt tillsammans med dig..
Jag vill åldras med dig, jag vill se dig i mina söner.. Jag vill helt enkelt allt med dig.

Älskar dig över allt annat!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0