Vilo dag..

Ja, det är väll lika bra?
Så att jag orkar hålla mig uppe hela natten lång..
Tiden går fort, vaknade för en timma sen, och jag måste dra
om typ 6 timmar.. Och tro mig 6 timmar är ingenting..

Jobbar 9 timmars pass idag igen, och imorgon blir det sköna 8 timmar!
Det kommer iaf att vara lungt på jobbet idag, som vanligt på lördagar..

1 månad utan festaden & alkohol.. Känns helt fantastiskt!
Istället jobbar jag varje fredag och lördag.. Så istället för att slösa pengar
så tjänar jag in dom haha.. Ne, jag känner att jag mår mycket bättre!

2 dagar kvar tills älsklingen kommer hem.. Han åker ifrån Washington imorgon..
Sen tar ju hela resan ca 15 timmar allt som allt.. Så han kommer vara framme
i Sverige typ vid 8 tiden på måndag morgon.. Saaaaaknar dig!

Tänkte dra förbi pappa idag, på en fika eller nått.. Man jag ska nog ta och skippa det.
Skla försöka att städa lite här hemma istället, innan jag åker..

Ni får ha en fortsatt trevlig helg...

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0