Vi såg en meteorit falla ner!!

Nu ska jag berätta...
Vi satt ute på rast jag och 2 till tjejer, satt bara och prata allmänt.
Klockan var vid 3 tiden på natten.. Helt plötsligt hör vi en högt ljud
och sen ser vi att det blixtrar till, alltså typ som eld/glöd..

Vi blev rädda, trodde typ att det var en skottlossning, och sprang in..
En av mekanikerna gick ut emot vägen där det hade smällt till, för att
se ifall det var någonting.. Men han såg ingen eller ingenting..

Så berättar dom sen att det kunde ha vart en meteorit som slog ner.
Alltså för dom som inte vet (en sten som faller ner från rymden)
Just den kvällen hade jag sätt ett stjärnfall, och en annan tjej berättar
sen att även hon hade gjort det.. Inte för att det har någonting med
det att göra.. Men hela grejern var helt sjuk..

Om det nu var det som  föll ner så är det ju rätt coolt att jag såg det haha!
Det är nog inte många som gör. Man skulle bara hittat stenen också.
Dom är väll värda en summa pengar iaf...

Pappa ska bjuda mig på mat ikväll.. Vi ska hämta kinamat hit hem och umgås
nu dagen innan jag åker.. Men har även mycket att göra.. Måste ju packa och allt möjligt..

Kommentarer
Postat av: Jaana

Hej tjejen!! FY fan va häftigt och se det!!!jag vill också:)snart får du se din baby! men hoppas att allt är bra med coola Natta;) vi får ta och festa nån dag. pöss

2008-11-18 @ 16:35:04
URL: http://[email protected]

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0