Söndag söndag..

Skulle vara skönt att vara ledig idag..
Jag orkar igentligen inte gå och jobba, *suck* men jag har
inte mycket till val.. Sista dagen idag iaf, sen försvinner jag lite
halft i 2 veckor..

Kommer väll som vanligt inte att skriva så mycket i bloggen heller..
Men det får vi se då.. Imorgon kommer min käraste hem iaf.. Känns skönt!

Vaknade för 2 timmar sen, har inte sett ljus på hela dagen förutom
soluppgången kl 7 imorse när jag slutade jobba.. Men imorgon kommer
jag inte att ha tid oh sova så mkt.. Har ju tvättstugan osv.. Måste packa!

Åhh, jag vill verkligen vara ledig idag.. Har jobbat hela helgen, fre,lör & söndag..
Det som är så skönt att vara ledig på söndagar.. Även fast jag inte börjar förns 23.00
så är det typ vid den tiden man ligger som skönast i soffan och bara vilar.
Ne då ska man ut och ta bussen oh hålla på och greja.. Segt, segt..

Ne, skriver väll mer imorgon.. Ha en skön söndag!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0