Snacka om värk..

Ajjjjjj! Jag har haft och har värk i mitt ena knä..
Det har gjort ont nu i ca 5 timmar eller nått, uch jag
brukar säga det. 20 år och redan arbetskadad.. Huum!

Jag är helt slut också kan jag ju komentera. Jag började 13.00
och var inte hemma förns 23.30 .. Slutade 10 men jag passade
på att sola innan jag drog hem.. Skönt var det att lägga sig ner
i värmen iaf, men efter ett tag blir det lite för varmt..

Jobbar imorgon igen, 22-07 ( jippeeeyy ) haha, ser inte fram emot
det, men det måste göras hehe.. Sen jobbar jag söndag, 23-07 kul,
sen har jag tvättstugan 11.00 på måndags morgonen.. Ne måste nog
ta och boka om den ...

Homan kommer hem om 3 dagar!!! Saknar dig älskling.. Ghorbonet beram

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0