"Pigg och glad, kexchoklad"..

Haha, det ska väll vara go och glad..
Men vad ska jag säga, ska ju inte ljuga, så jag är inte
så pigg.. Kom nyss hem ifrån jobbet.. Blev en lång natt !

Jag skulle ju ändra tiden på tvättstugan bara för att jag visste att
jag inte skulle palla gå och lägga mig oh sova 3 timmar, sen upp
och tvätta igen.. Så jag bet ihop och gick ner dit redan nu..

Tvätten är i fullrulle.. Och jag får väll hålla mig vaken några timmar till..
Har inte så mkt tvätt som tur är.. När allting är klart så ska jag gå och sova
lite granna.. Kan väll tippa på att jag är klart runt 11 - halv 12 nånting..

Idag såg vi nått riktigt skumt när vi satt ute på rast, runt 03 tiden..
Men det kommer jag att berätta sen, för nu orkar jag inte skriva mer..

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0