När dagarna flyger iväg..

Allt går snabbt, ibland för snabbt..
Dagarna bara rullar på, och stannar aldrig upp..

Jag skulle vilja gå i ide med björnarna nu under vintern..
Eller kanske bo utomlands på vintrarna! Låter det inte lockande?

Det känns som om jag bara springer och springer, men jag når
aldrig fram till mitt mål .. Men vad är mitt mål? Vi människor nöjer oss
aldrig, alltid har vi nått att klaga på och även jag!

När vi inte har ett jobb klagar vi på det, när vi har ett jobb klagar vi på att
vi kanske vill ha tex. ett schema, när vi har fått ett schema så vill vi ha fast!

Prylar! Vi vill alltid ha det alldra bästa och populäraste. Men det kommer alltid
nytt efter det och efter det och efter det.. Vi kommer alltid vilja ha, ha och ha!

Ingen kommer någonsin få allt dom vill. Pengar köper inte allt..

Saknar mycket i mitt liv, och att tänka tillbaka är som att bli huggen i ryggen..
Men jag ser framåt nu, jag har lär mig att förlåta eller jag är på god väg..
Jag har alltid vart den personen som "gått ut i krig" haft svårt att förlåta men
själv blivit förlåten. Jag vill inte vara den personen mer..

Fan om jag blickar tillbaka på den personen jag var för ca 4-5 år sedan..
Ja jag behöver inte säga nått, ni som känner mig förstår nog..

Jag har verkligen förändrat mig själv, vet inte riktigt hur jag klarade det.
Men huvudsaken är att jag gjorde det. Det kunde gått riktigt snett många gånger..
Och det har gått snett ett par gånger. Men jag lär av misstag. Det är viktigt!

Jag har hittat mig själv, utan strävar inte efter att bygga upp ett skal runtomkring
mig för att bli sårad. Jag vet att jag är en bra människa som vill alla runtomkring
mig väl..

Jag har min pojkvän, ett stadigt förhållande som jag tror på. Jag vet vart jag har min
familj och mina vänner. Jag är nöjd med mitt liv om man ser på det stora hela..
För så länge jag har er så kan jag leva!

Over N` Out, Peace And Love!

Kommentarer
Postat av: Emma

Nej jag vet inte riktigt hur :P De söker ju inga så jag har inte fått reda på någon adress. Finns det typ en reception man kan gå till eller?

2008-11-04 @ 22:38:16
URL: http://emmawillhardt.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0