Måndag..

Har bara vart hemma hela dagen!
Väldigt skönt, men jag har inte bara legat på soffan
och slappat om det är det ni tror. Jag har fixat lite grejer med
A-kassan och snackat med min handleggare på arbetsförmedlingen.
Och även ringt till jobbet och fixat lite saker..

Har även sökt lite jobb.. Känns bra när man har gjort det!
Imorgon ska jag jobba, fanns en tid .. Måste ta allt jag kan få, så börjar
07.00 imorgon.. Jobbigt värre haha, har ju inte jobbat dag på hur
länge som helst..

Kommer att bli skönt när det kommer igång med a-kassan, för då kommer
jag att få betalt endå för de dagarna jag inte jobbar.. Haha, de e väll bara
typ 360:- per dag, men det är iaf någonting..

Hoppas verkligen att mitt liv kan börja gå lite framåt nu. Jag hoppas på ett
nytt jobb! Ett lite mer fast jobb.. Även om jag vet att jag kommer att fortsätta att
få tider på skoga så vill jag ha nått jag kan känna mig lite mer tryggare med!


Ska försöka hitta nån bra film att se på nu, innan klockan blir för mycket..
Måste ju lägga mig rätt tidigt. Ha en fortsatt trevlig kväll !

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0