Förkyld...

Ohhh, jag har lyckats bli väldigt förkyld..
Jag nyser hela tiden, och det känns lite obehagligt i halsen..

Ska iaf gå och jobba.. Börjar 23.00 humm.. Fick gå hem en timma
tidigare igår, det var skönt. Vårt bröd var slut och vi hade städat klart.
Det fanns inga fler raster att byta av på och klockan var 06.00 !

Jobbar till 07 imorgon, känns helt segt.. Har tänkt att sola kanske, OM
jag orkar. Det är ju som sagt rätt tidigt på morgonen..

Är ledig imorgon iaf, det kommer att bli skönt..

Idag är det 15 dagar tills Homan kommer hem.. Saknar dig såå älskling!

Ne nu ska jag göra iordning mig lite, och sen ska jag kolla på tv tills jag
ska cykla ner på stan och ta bussen.. Ha en fortsatt trevlig kväll !

Over N` Out, Peace And Love!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0