En sen fredagsnatt..

Har jobbat idag, och var jätte trött när jag kom hem!
Men nu har jag piggnat till haha, precis lagom sådär när
det börjar bli dax för sängen..

Imorgon ska jag försöka att hinna med mycket =)
Jag ska ner på stan och leta en present till fars dag på söndag!
GLÖM INTE DET alla där ute.. Haha en påminnelse...

Sen ska jag även handla lite, för jag hade tänkt att hinna med oh slänga
ihop en smörgåstårta imorgon innan jag börjar jobba kl.22 ! Den ska jag
göra och ta med till pappa på söndag hehe..

Annars händer inte mycket i helgen, som sagt bara chillade idag, och imorgon
ska jag jobba hela kvällen/natten ! Jag vill tillägga att jag har inte druckit en
droppe alkohol nu på 3 veckor
(inte för att jag har nått problem med spriten)
men det är jävligt skönt att inte festa varje helg! Nöjd med mig själv, och det
är så skönt att kunna vakna upp en lördag/söndag morgon och må helt underbart.
Slippa den där bakfyllan, nej tack! Det är inte värt det.. Rekomenderar till att testa det!

Idag är det 9 dagar kvar tills Homan kommer hem!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0