Det blir en lång natt..

Sitter här, inte ett dugg trött!
Kommer väll inte i säng förns om några timmar..
Har druckit en stor kopp te och nu äter jag en banan
(nyttig) haha.. Det måste man vara ibland!

Det gick bra idag på stan, och jag kom ner utan att bli
dyngsur, eftersom det regnade.. Stog väll på arbetsförmedlingen
i ca 15 min. Sen gick jag och handlade allt för smörgåstårtan..

När jag skulle gå hem hade det slutat att regna, skulle ta hem min
cykel som hade stått parkerad på stan i 2 dagar nu. När jag kommer
fram till den så är det punka på bakdäcket. Typiskt! Ähh kasta upp
de tunga hemköps påsarna på styret och ledde cykeln hem!

Antingen har jag väll cyklat på nått glas innan jag ställde den där, eller
så är det nån som jävlats. Får väll kolla upp och det är hål i däcket eller
om nån bara släppt ut luften..

Imorgon kommer Mamma, Göra, Mormor & Morfar på besök. Jag har
bjudit över dom på en fika. Det kan bli lite ensamt här ibland, men alltid
kul med sällskap. Ska väll försöka bjuda hem pappa på lördag eller nått.
Det blir säkert en bit smörgåstårta kvar, och jag vet att han gillar den så mycket!

Nu börjar det närma sig, tiden går, timmarna flyger och dagarna rullar iväg..
Homan kommer hem om 5 dagar! Och jag åker om 6 dagar..

Har även sökt 3 st nya jobb idag, håll tummarna för mig. Jag hoppas att jag får
napp på någon av dom. Vill verkligen ha ett stadigt jobb nu nu nu!

Ne det är bra tråkigt, tråkigt och tråkigt haha, kom hem älskling. Som jag längtar!!

And Now What I Always Say...?

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0