02:00 göteborg..

Zuuup!
Still in gbg.. Klockan är för mkt för att sitta här och skriva..
Men jag som sover halva dagarna är inte speciellt trött nu vid
den här tiden..

Homan sover redan så sött här brevid hehe..
Riktigt gullig så jag vill bara bita honom i kinden hahaha..

Blir inte så mkt skrivet när jag är här.. Vi gör en massa andra saker
hela dagarna. Men idag har det vart rätt lungt för min del iaf.. Homan har
besiktat bilen och lite sånnt, men det var inga stora fel som tur var..

Ikväll bestämmde vi oss för att baka Mockarutor, det sitter aldrig fel haha.
Men jag lyckas alltid glömma nått eller göra nått fel när jag bakar just dom.
Ähh huvudsaken är väll att dom smakar gott? =P

Nee ska nog ta och hoppa ner i sängen nu.. Finns inte så mkt mer att skriva.
Så ha det bra alla där ute i kylan..

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0