Vad tänker folk på`?

Sig själva! Fuck er alla... Fuck era lunarstorm inlägg och all skitsnack
som svämmar över i era munnar! Var snälla och bara HÅLL KÄFFTEN!

Glömt vad som hänt? Ni verkar babbla bort er i er själv. Kan man vara så
jävla själviska? Det är eskilstunas hake, alla jävla fjortisar. Väx upp..

Så fort nån gör sig illa eller dör så är det alltid samma visa, jag ska berätta
för er. Läs noga och inse faktan i själviska I D I O T E R!

"Jag känner han/hon bäst"
"Jag är helt plötslig stört förälskad i han/hon"
"Jag kan inte leva utan han/hon"
"TYCK SYND OM MIG, JAG ÄR HAN/HON NÄRMASTE"

Sörj för olyckan, sörj för personen i fråga, sörj för hans familj och släkt!

Sörj förfan inte för dig själv. Ingen bryr sig endå i slutändan. Det är inte
DU som ligger där. DU är inte hans mamma/pappa som ligger sömnlös
om natten. DU är inte den som folk sörjer..

Ta dig i kragen och visa lite fucking respekt för familj och släkt.
"Nära och kära" Kommer i efterhand, men tyck förfan inte synd om dig själv!



Ängel kämpa vidare, du är viktigast i ditt liv. Ta väl hand om dig själv du är en krigare! ♥

Kommentarer
Postat av: Lina

Du har rätt till tusen procent Natta!

2008-05-10 @ 17:42:49
URL: http://raneby.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0