Soooolen skiner..

Och jag är uppe tidigt som vanligt! Sen jag kom hem från
gbg i onsdags så har jag gått upp efter klockan.. Rätt segt
och nu är det lördag och jag behövde endå ställa klockan!

Ska nämligen dra till IKEA med mamma kl 10 så hon kommer
och hämtar mig sen drar vi hehe.. Jag ska kolla på en soffa som
jag har fastnat på, men man måste ju känna om den är bekväm
också.. Det får man väll se idag..

Efter IKEA ska jag ut på landet till min farmor och hälsa på. Pappa
och min lillasyster är där så vi får passa på att umgås..

Tar bussen hem därifrån lite senare och sen ska man bara vila
resten av kvällen. Jobba igen på söndag humm..


Kan ju säga att det är full fart å allt iaf, lite jobbigt kan jag ju erkänna
när man har andra besvär som också hängen på axlarna..

Ne nu måste jag göra årdning mig.. Skriver väll lite mer senare när jag
har kommit hem..

Älskar dig Homan

Over N` Out, Peace And Love!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0