Snart dax att åka hem..

Jaha, då har man vart i gbg en vecka då. Tiden går alldeles för snabbt fan!
Men jag har mkt som väntar när jag kommer hem..

Mitt i allt som händer så har man en 20 års fest att planera. Känner mig inte
motiverad till det nu, men det är ett måste! Allt är köpt och fixat..
( Men som tur är, har jag många vid min sida som hjälper till )

Jag har ett körkort som ska fixas och en uppkörning som väntar..
Ska ta några körlektioner också..

Min älskling är nu och kollar på en bil. Han har redan hittat en som han ska
köpa på fredag, men han kanske ändrar sig nu när han ser den här..
Han ska iaf bila upp till eskilstuna..

Jag tänker på dig. Du är stark och måste kämpa! ♥

Over N` Out, Peace And Love!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0