Musiken är fixad och min natt räddad!

ÄNTLIGEN!

Musiken inför födelsedagsfesten är fixad..
Och en tyngd har lättnat från mina axlar!

Idag när jag kom hem från jobber 23.30 så hade jag 6 låtar i mappen
(födelsedags musiken) Nu efter lite kämpande, med hjälp av MTV och
Sarah så har jag fått ihop hela 77 låtar att spela.. Hell Yeeh!

Imorgon blir det full upp som vanligt. Livet är sjukt, ibland är det lugnt
som en döding, och helt plötsligt så blåser det och stormar som ute på havet!

Mamma och jag ska iväg och handla imorgon. Har mkt att inhandla kan jag lova.
Och själv måste jag väll handla lite grejer. Har fan ingen mjölk!

Kanske dax att gå och sova nu? JA!!

Ska bara lägga in låtarna i usb minne och sen hoppa ner i sängen..

Älskar dig Homan

Over N` Out, Peace And Love!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0