Mitt huvud dunkar!

Jag vaknade upp idag med huvudvärk! Kan det bli en bättre start på
dagen? hahaha.. Alltid är det nått. Ska jobba sen oxå, och på skogaholm
kan jag ju lova att det inte är speciellt tyst och lugnt..

Solen skiner på som vanligt iaf. Skönt, men det är ofta den som brukar göra
så att jag får huvudvärk. Men hoppas att den snart går över, tog en alvedon..

Idag ska mamma och hennes kille till IKEA för att hämta min soffa som vi beställde
i lördas när vi var där.. Skit fin och otroligt skön soffa. Är riktigt nöjd! Köpte även en lampa
och 1 tallrik för en av mina gick sönder när jag diskade..

Om 4 dagar (borträknat från idag) så fyller jag 20 år!
Systemet nästa.. Hahaha!

Ne nu ska jag käka frulle och sen försöka hinna med att städa lite granna..

Over N` Out, Peace And Love!



Kommentarer
Postat av: EMMAHÖGLUND

huvudvärk är det jobbigaste som finns på morgon :O
skönt att solen skiner upp dagen lite ialafall.
PUSS emma :)

2008-05-12 @ 11:57:16
URL: http://emmahoglunds.blogg.se
Postat av: Maja.

haha det var det jag såg mest fram emot när jag fyllde 20, att få gå in på systemet och länsa dem!:D

2008-05-12 @ 12:02:01
URL: http://mcaria.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0