Kan inte alltid bli som man vill !

Helvete, jag klarade inte uppkörningen.. Men jag vet oxå varför.. Hon sa till mig
att jag skulle göra en varningskontroll.. Fan vet jag vad det är haha, har bara hört
tala som inre och yttre kontroll.. Och eftersom att jag blev nervös då så gick allt åt
helvete..

Igår skulle min älskling åka hem och då bestämmde jag mig för att följa med..
Efter 40 mil, och 5 timmars ryggvärk så var vi framme i Göteborg..

Vi kommer hem redan på fredag så det blir samma långa resa då =) med det
är ju självklart alltid roligt när man åker med dig min älskade

Ne nu ska jag duscha och sen ska vi dra ut i det fina vädret, eller iaf jag, för homan
är ju redan ute hehe..

Over N` Out, Peace And Love!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0