Jag vill, jag vill, jag vill!

Vill ha mitt körkort nu nu nu..
Helvete att jag inte tog den på första.. Och fan att man blir så jävla
nervös. Snacka om jobbigt.. Jag var helt lugn först men sen fick jag
panik fan hahaha..

Skulle beställa ny tid idag men det finns fan ingen innan mitt tillstånd
går ut.. Ska ringa axelssons med och kolla om dom har tid innan det att
låna ut sin bil. Annars är det fan kört.. Eller det blir mord fan haha måste
söka nytt och grejer...



Funderar kraftigt på att gå och ta ett bad fan.. Man får passa på när man är
här, för hemma har man ju fan inget badkar.. För om 2 dagar så är det ju dax
att åka hem igen..

Fest på fredag, måste försöka palla med att gå på den oxå ju haha..
Man blir fett seg efter man suttit så länge i en bil, och JA även om man inte
själv kör...

Ska dra nu..

Over N` Out, Peace And Love!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0