GRATTIS SANNA!

Ännu en person att gratulera till körkortet! GRATTIS Sanna, det
förtjänade du verkligen, som du kämpat.. Verkligen glad gör dig

Nu är det bara jag kvar fan haha, men ska ju snart ha min uppkörning..

Födelsedags festen blev bra ( till en början ) haha sen blev de lite problem
men släkten haha, ingen bra ide att bjuda med dom på fest för det är alltid
nått hahaha... Min morfar tex. blev fett full och "sa upp kontakten" med mig
för att han tyckte att musiken var dålig hahahaha ....
( NÅTT HAN bad om ursäkt för dagen efter )

Annars var det kul hehe..

Imorgon ska vi åka till uppsala och hälsa på min lilla ängel

Älskar dig Homan !

Over N` Out, Peace And Love..


Kommentarer
Postat av: sanni

HAHAHAH.. vare drf han sa upp kontakten för musiken? haha söt =D

2008-05-20 @ 11:46:53
URL: http://mammasanni.blogg.se
Postat av: Sabina

Hoppas du fick en oförglömlig kväll
=)
Förlåt för att jag inte kunde komma :(
Älskar dig

2008-05-21 @ 12:26:01

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0