God morgon!

Ännu en fin och solig dag i lilla eskilstuna..

Jag är trött som fan nu, men man måste iväg och jobba om 50 min.
Börjar 10.00 men drar vid 09.00 eftersom att jag cyklar och vill vara
på jobbet en halvtimma innan jag börjar, så att jag hinner njuta lite
ute i sol värmen..

Känns rätt segt att stå inne på en fabrik när solen bjuder på sig så
mycket som den gör idag och igår. Men jag har väll inte så mycket att
sätta emot det. För pengar är ju alltid pengar och jag måste överleva
juni månad!

Det blir väll typ att jobba den mesta delen av sommaren. Jag blir galen
för det här är fan 3:e sommaren i rad som jag jobbar.. Ingen semester? NEJ!

Vill bara ha mitt körkort... Snart gäller det yeeh!

Älskar dig Homan massor massor ♥

Kommentarer
Postat av: Sabina

jobbar du kvar där? fan fixa jobv till mig på s-holm :D pusss Sabinaaaaa

2008-05-09 @ 12:59:05
URL: http://Sabinaaah.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0