Full fart hela tiden!

Har en jävla massa saker att fixa och dona med. Och jag har lite
svårt att se hur jag kommer hinna med allt, och att allt blir som planerat !

Igentligen känner jag mig bara trött och vilsen just nu. Jag vill bara sova
halva dagarna som man kunde göra när man var 14-18 år.. Ne nu är det
bara full fart hela tiden. Jobba, städa, laga mat, tvätta, sova, umgås med
folk (när man hinner), söka jobb, fixa lägenhet, klara körkortet, planera in
födelsedagsfesten osv osv! S U C K ..

Fan jag blir gammal.. 20 fucking år! Kan typ inte fatta att tiden går så fort..
Och alla säger ju med att den går ännu fortare efter 20.. Humm..

Känns inte som om det snart är ett år sen som jag sprang ut ur rinmanskolan
och skrek "jag har tagit studenten" Hahaha.. Det går för fort och i år är det kuninens
tur att åka flak och supa sig full haha..

Funderar på om det är dax för sängen snart. Vill sova så mycket som jag bara kan
för imorgon är det dag att jobba igen !

Over N` Out, Peace And Love!

Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

20 är en ålder iaf :) då är man ju inte en tonåring längre.

2008-05-11 @ 23:51:15
URL: http://TUMADRE.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0