Fattade inte riktigt haha..

Hur jag skulle komma in på på blogg, och jag har försökt typ 3 dagar nu..
Äntligen så löste det sig iaf.. Och nu kan man börja skriva igen om vad som händer..

Rätt trött nu, har jobbat 9 timmar idag. Och började kl 7 imorse suck!
Dagen gick väldigt långsamt, och det hjälper ju inte att kolla på klockan hela
tiden hahaha..

Igår så var jag, homan och pappa i Katrineholm och fiskade i 13 TIMMAR !
Haha kan ju lova att man var rätt seg efter det också.. Jag som inte trodde
att Sverige solen tog så mycket satt där i solen i flera timmar..

På kvällen började det brännas i pannan och visst, jag hade blivit solbränd.
Röd som en räka i ansiktet. Och "solglasögonen på ÄVEN om jag hade tagit
av mig dom
" hahahaha! Jag var vit runt ögonen och röd i resten av ansiktet.
Pappa och homan hade iaf kul åt det och sa att jag såg ut som en panda haha!

Sommaren börjar närma sig med bamsesteg. Även ifall vädret har växlat från
varmt till kallt så är det iaf varmt idag, igår, och imorgon ska det bli samma...

Imorgon händer en STOR grej som skulle kunna förändra mycket i mitt liv
till en positiv grej.. Jag hoppas bara att allt går som planerat.. A N D A S !

Vill tillägna en tanke till min lilla ängel också. Jag saknar dig och tänker på dig!
Allt kommer att lösa sig, även om allt kanske inte är positivt nu. Älskar dig vännen


Over N` Out, Peace And Love!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0