Bakis..

Igår var det fest.. En kompis kusin fyllde 18 år och hade hyrt lokal..
Det började väll bra, men slutade väll inte så perfekt..

Det blev mycket drickande iaf, kanske lite för mycket haha..
Men så blir det alltid..

Idag har jag bara tagit det lugnt, jag och homan var ute till skogstorp
för att fixa gasvajern till bilen.. Och det fixade sig hehe..

Sen stack vi hem ett tag och tog det lugnt, efter det stack vi till Danne's bar
för att käka grill buffé muums.. Riktigt jävla gott som bakis mat hahaha..

Homan sover borta och jag får lite tid för mig själv att bara slappa..
För imorgon är det dax att jobba igen humm..

Börjar 07.00 och eftersom att jag har en sååå underbar pojkvän så kommer
homan och hämtar mig och skjutsar mig till jobbet.. Såå fin ♥

Ne nu ska jag kika på tv..

Over N` Out, Peace And Love!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0