Trött på den här skiten..

Jag blir aldrig frisk.. Det blir ju knappast bättre och bättre
utan bara sämre och sämre..

Jag jobbar ju, kanske skulle hållt mig hemma igår med?
Men eftersom jag är så envis och vill jobba så gick inte det!

Ska jobba idag med och börjar kl 1 .. Sen är jag ledig lördag
och jobbar söndag igen.. Jo visst, får väll se om jag lever på
söndag.. Blir det värre efter varje dag så vet jag inte vart jag
ska ta vägen..

Och känner jag mig verkligen dålig idag får jag fan ta oh gå hem
tidigare.. Tråkigt, men vad ska man göra hälsan är viktig..

Sitter här nu med mitt honungs tee och hostar som fan..
Köpte hostmedicin för nån dag sen fan 195:- för en flaska!

Nu har kontrakten kommit om lägenheten som vi måste skriva på hehe!
Hoppas att allt går bra, för sen blir det lättare att söka lägenhet, när dom
nya kan ta kontakt med vår gammla hyresvärd och fråga om vi skött oss haha..

Ne nu måste jag hoppa in i duschen..

Over N` Out, Peace And Love!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0