Time to sleep..

Dax att sova snart kanske..
Ska jobba imorgon och jag börjar 07.30 !

Rätt segt att gå upp och jobba en söndags morgon då
man vet att alla ligger och sover i sina varma sängar haha..

Men men, lönen är det ju iaf inget fel på ;)

Igår blev det fest, och kanske lite väl mkt fest för vissa!
Vi satt ute i skogstorp i "lill stugan" som mamma kallar det..
En stuga som hon har fixat i årdning. Såå fint och mysigt.
Passar perfekt till sånna här tillfällen..

Kvällen bjöd på svensk klassisk midsommar mat vad annat än
(sill och potatis) Uch, inte det bästa jag vet, rätt torrt och äckligt..
Som tur var så hade jag ju slängt ihop en smörgåstårta så att
min och homans mage skulle slippa kurra hela kvällen..

Gott var det och den gick åt ! Kan man rå för att man är född bäst? Nee..
Efter maten spelade vi kubb, pilkastning, boll i hink och ringkastning haha!
Jag kom typ på 3e eller 4e plats haha..

Efter några öl, lakrits shotar, snappsar är man inte så prick säker kan jag lova!

Ne nu är det dax att bädda ner sig och kanske försöka få sig en liten dos av sömn..

Over N` Out, Peace And Love!



Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0