Städ dag..

Trots min halsont så har jag tvingat mig själv att städa idag..
Det är ju inte så ansträngande, men joo lite faktist.. Kan ju inte medge
att det är speciellt roligt att städa? Ne!

Nu när lägenheten är skinande ren så har jag satt mig ner för att skriva
lite.. Sitter här och dricker C-vitamin med blåbärssmak.. Kanske kan
pigga upp en?

Dax att jobba på torsdag igen, och då måste jag må bättre..

Imorgon rullar lönen in på kontot.. Kan väll inte sitta fel? Men jag har otroligt
mycket utgifter som pengarna kommer att gå till...

Kan väll hoppas att det blir lite över så man kan unna sig själv nått nytt plagg
eller nått liknande.. Skulle ju komma igång med träningen också och då behövs
det ju ett träningskort på ASK ..

Finns väll inte så mycket mer att skriva om idag.. Kanske hinner med att skriva lite
senare, eller så blir det imorgon..

Over N` Out, Peace And Love!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0