Sommaren är här..

Njut av varje stund, varje timme, minut och sekund..

Känner igen? haha ..

Sitter här i min varma lägenhet och funderar på om jag ens har
någonting att skriva idag..?

Klart jag har haha, även ifall man blir rätt seg och sliten av den otroliga
värmen.. Nu är sommaren här, den vi alla ( flesta iaf ) längtat till..

Vi människor är ju så att vi har ju alltid nått att klaga på.
På vintern klagar vi på kylan, att det är sååå kallt.
På sommaren när vi sitter och svettas klagar vi på hur varmt det är..

Vi är aldrig helt nöjda, och kommer nog aldrig  att bli det heller..
Vi strävar nästan hela vårat  liv efter det perfekta..


- Den perfekta bostaden
- De perfekta barnen
- Den perfekta killen/tjejen
- Det perfekta livet ! ( Det kommer aldrig att inträffa )

Problem föder kunskap!

Snart är det dax för studenten.. Här i Eskilstuna iaf, jag vet att i göteborg har dom
iaf redan tagit.. Själv har man en kusin vitamin som tar studenten i år. Så henne blir
det att gå och kolla på fredag. Och sen tar även Homans kusin studenten den 10:e
i Varberg. Får se om man är ledig då för att följa med och gratta henne!

Idag står Homan vid spisen och lagar jätte god mat ( får vi hoppas ) haha skoja..
Det är klart att min lilla älskling gör god mat. Han är iaf bättre än mig på matlagning!

Imorgon jobbar man igen. 07.00 - 15.00 bra tid, för då hinner man hem och städa lite!

Vi har vart iväg idag och köpt en vardagsrums matta och hämtat vårt vardagsrumsbord
som vi hade beställt för 2 veckor sen på EM möbler. Skit snyggt !
 
Over N` Out, Peace And Love!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0