Sjuk!

Idag har jag bara vart hemma och varit sjuk!

Mår inte så bra, har ont i halsen och ena örat. Jag ville verkligen
inte sjukanmäla mig men fick göra det emot min vilja..

Hälsan kommer väll i första hand?!

Jag är ledig både tis och ons så jag kanske hinner bli lite bättre innan
jag ska jobba på torsdag.. Bara slappa, ligga i soffan och kolla på nån
film och dricka honungs te haha..

Homan jobbar ju och ligger redan och sover så sött nu. Han börjar ju 7 varje
morgon, så man behöver sömnen kraftigt mycket!

Nu är jag trött som fan, satt nyss och spelade GTA inte 4 utan en äldre haha..
Fett kul att gå runt och slå sönder folk, baxa deras cash och dra från aina hahaha!

Vi funderar på vad vi ska göra när skatte pengarna rullar in på kontot..
Typ dra en sista minuten har vi pratat om, men vart? Några tips? hehe

Thailand en månad skulle ju inte sitta fel, men vafan kanske inte borde dra så långt
och så länge. Eller borde och borde, man kan ju göra vad man vill men här hemma
har man en lägenhet att ta hand om och ett jobb.. Svåra val finns här i livet !

Nehe, kanske dax för sängen.. Krypa ner brevid min älskling och snarka i takt !

Over N` Out, Peace And Love!

( Detta inlägget skrevs igår 23/6-08 men publicerades aldrig, pga nått problem )

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0