Shopping runda med vicky!

Idag har man vart på stan nästan hela dagen!

Rätt seg nu. Först var jag och homan och besiktade bilen.
Den gick igenom nu efter det vi fixat med lite lampor mm..

Sen körde mig älskling ner mig till Cafe´ Java och där stog
Vicky och väntade på mig.. Vi tog en kaffe och satt oh snackade
lite, om hur hon har det i Norge och mycket mer..

Väligt trevligt! Sen blev det en runda på stan för att shoppa lite..
Vicky lyckades spendera en tusing eller två iaf haha..
Själv så köpte jag en mjukis dress.. Skön som fan från Cubus!

Så jag lyckades bara slösa 350:- typ hehe det är bra..

Homan är ute och fiskar med Jarkko i Torshälla och själv vet jag inte
vad jag ska hitta på.. Är rätt seg efter dagen på stan!

Väntar på Sannas samtal, men det verkar inte som om hon hör av sig!

Pappa ska komma förbi och borra upp ett par hyllor till mig, som jag
hade i rummet när jag bodde där.. Kommer bli jätte fint för det är
belysning under dom också hehe..

Vicky skulle kolla på Sex And The City på bio med sin mamma och sen
kanske hon skulle komma förbi senare oh bara chilla.. Dricka en till
kaffe och bara snacka lite skit haha.. Förhoppningsvis!

Ne nu ska jag försöka plocka i årdning lite mer av mammas saker som
hon kan komma och hämta.. Nu känns det verkligen att hon har flyttat!

Over N` Out, Peace And Love!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0