Sheeet..

Knas bil..

Igår var jag och homan oh köpte ett nytt bilbatteri
för 919:- dyrt.. Bara för att den inte vill starta på morgonen.
Så sen igår kom mammas kille hit och bytte batteriet..

Och då trodde vi att den skulle funka utan problem nu på
morgonen.. Men NEJ, DEN JÄVLA BILEN VILL INTE STARTA!

Så jag fick gå upp tillslut endå i morse vid 7 tiden som jag trodde
att jag skulle slippa.. Vi fick springa igång den idag igen..

Eftersom jag jobbar hela dagen så hoppas vi på att homan kan
fixa det på nått eller annat sätt.. Till och med en bilmekaniker sa
att vi skulle satsa på att köpa nytt batteri.. Är du utbildad?

Den jävla halsen ger inte upp.. Orka fan, det är jätte jobbigt på morgonen..

Kommer att vara på jobbet hela dagen, slutar 22.00 då får vi se om bilen
är fixad.. Hoppas det fan! Palla lägga ut hur mkt pengar som hälst på den..

Kanske skriver senare när jag kommer hem, bror på om jag orkar!

Over N` Out, Peace And Love!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0