Midsommar!

Jaha.. Ett år har redan gått sen förra midsommaren hahaha.. Äre så?
Tiden går jävligt fort.. Bara flyger iväg! Alla sa ju att efter man fyllt 20 så
går tiden fortare och ja jag kan nog hålla med om det. Månaderna känns
som dagar, timmarna som minuter..

Idag ska man ut till skogstorp till mamma och fira lite midsommar med
god mat och dryck. Om vädret håller sig så kanske det blir lite kubb och
andra roliga spel hehe..

Skönt att vara ledig idag kan jag lova.. Men jobbar på söndag igen!
Trodde söndagen var en röd dag först, men icke!

Efter idag så blir det alltså mörkare och mörkare om kvällarna. Har vi ens
haft nått ljus? Hahaha.. Fyfan alltså hur ska man klara av vindern om det
bara är det här pissvädret som sommaren har att erbjuda..

Jag har nu sökt till HM lagret oxå.. Hoppas att man får jobb där efter sommaren..

Ne nu ska jag göra mig i årdning inför ikväll. Mamma kommer och hämtar mig
och Homan kl 4 eftersom jag gjorde smörgåstårta idag så går det inte så bra att
åka buss med den. Den e rätt stor..

Homan jobbar som vanligt, alla är lediga förutom dom som jobbar på Lidl lagret haha!

Over N` Out, Peace And Love!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0