Må bra!

Haha, jag mår iaf bra..
Jag är helt återställd nu och känner ingenting
i halsen längre.. Skönt som fan!

Har jobbat idag, 07.00 - 15.30 rätt segt på söndagar!
Imorgon ska jag vara ledig, och försöka hinna med att
gå ner till Nordea och fixa lite saker, sen kanske ta en
runda på stan, vem vet får se vad man känner för!

Igår var jag och Homan ute och grillade i Näshulta haha!
Satt nere vid sjön på en brygga. Där grillade vi och bara
kopplade av.. Så jävla skönt att komma ifrån stan ibland!

På kvällen blev det mys kväll framför datorn med när och fjärran
med dogge i Thailand och USA.. Vi delade på en flaska vitt vin
som jag fick av Jarkko när jag fyllde år. Gott !

Jag tror jag har ändrat mig, jag tror jag följer med homan til USA i
december.. Det har ju aldrig vart så att jag inte velat åka dit, men
problem med jobb, mm. Men fan måste uppleva det..

Då ska vi dra typ med husbil, åka till Florida, Miami.. Gå längst Miami
beach och sedan titta förbi Miami Ink haha, fett shysst!



Over N` Out, Peace And Love!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0