Lite piggare..

Känner mig lite piggare idag, och halsonten håller nog på att gå bort!
Där emot har jag fått rethosta, och när jag hostar så känns det i halsen..

Ska ner till stan sen, älsklingen slutar jobbet kl 3.. Då måste vi dra förbi
apoteket och köpa hostmedicin.. Och en massa andra saker har vi att fixa..

Lägenheten vi bor i blir våran!
( haha )
Låter det inte konstigt? Det är ju så att min kära mamma betalsar hyran
just nu och har gjort det sen mars.. Och jag förstår att hon kan ju inte både
betala för oss och där hon bor, så i augusti får vi ta och skriva kontrakt på
lägenheten.. Och då är det bara att börja betala hyra humm..

Kul, men endå stort ansvar.. Hoppas bara att allt går bra med jobb så har
man ju inget att oroa sig över..

Oh vem har sagt att livet ska va lätt?

Skriftar mellan datorn och spegeln nu, håller på att göra årdning mig så att
vi kan dra på en gång när homan kommer hem.. Men det e fan över 2 timmar kvar!

Det var riktigt fint väder imorse vid 7 tiden.. Inte ett moln på himmelen.. Men som vanligt
så börjar det mulna på mot eftermiddagen.. Jävligt tråkigt, trodde det skulle bli en fin sommar!

Saknar dig..
And It hurts.. Men snart kommer du hem och jag kommer fan vara hos dig varje dag..
Jag skulle aldrig kunna tänka mig den tanken om jag skulle förlorat dig den dagen.
Jag skulle dö, rent ut, jag skulle dö.. Du har vart en stor del av mitt liv för länge..
Och allt vi gjort, allt vi gått igenom, roliga stunder och lite mindre roligare..

Be strong homie

Tackar gud dagligen för att du finns! Kan inte finnas nån bättre vän!

Over N´ Out, Peace And Love!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0