Igentligen för trött för det här..

Dagen har inte vart så intressant annat än att jag har jobbat..
Det gick åt helvete hela dagen och därför gick den fort haha!

Nu är jag bara trött och jag har ont i halsen, det irriterar mig.
Känner mig lite febrig från och till men måste jobba imorgon så
har inte råd att vara sjuk just nu!

Pengar styr världen!

Pengar är inte allt, men utan pengar har du inget. Rätt klurig sak att
sitta och fundera över. Man ska inte satsa allt för pengar, men du måste
endå göra allt för att tjäna in dom och spara på dom..

Du gör ett hårt arbeta för att tjäna dom, du blir glad när du får dom, du
blir desperat när du inte längre har dom..

Vi betalar för att skita!

Varje vecka är det i princip storhandling, man väljer maten, och man släpar
hem en massa tunga matkassar. Du njuter av den för stunden, sedan skiter du
ut den.. Snacka om att "Skita i pengar" ! haha.. ( Känsliga läsare varnas ej )

Vad är meningen med livet?

Du börjar ditt liv som bebis, väligt jobbigt eftersom att du inte kan utrycka din vilja.
Du börjar skolan, där ska du spendera 12 år av ditt liv för att fortfarande kunna
"klara dig i det komplicerade samhället". Efter 12 år har du fortfarande ingen riktig
erfarenhet och slungas ut i vuxen/arbets livet. Där blir du stämplad efter dina betyg.

Sen ska du jobba ett antal år ca. 40-50 år varje dag, mån - fre "07.00 -16.00"
Efter alla dessa år då du är utpumpad på alla krafter du har så ska du bli gammal
och är inte så mkt värd längre. Inte i samhällets ögon iaf.
Har dom ingen nytta av dig så är du ingenting värd.

Sen efter allt du har gjort så ska du ligga i en kista och ruttna bort.. Kul liv?

Jag säger bara det : Kistan på axeln så långt du kan bära den!

Over N` Out, Peace And Love!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0