Hemma igen!

Slut på bilåkning nu på ett tag hoppas jag..

Vi har fan suttit 4 timmar i bilen idag.. Och vi stannade 1 gång
för att käka våra baguetter haha, fett goooda !

Studenten i Varberg var rolig, men studentfesten blev rätt jobbig,
för jag var så jävla trött.. Och det var så mycket folk och litet utrymme!
Alla gick på varandra och det blev jävligt varmt..

Jag bestämmde mig då för att sluta dricka alkohol och höll mig till
vatten resten av kvällen.. Fattar inte vad som hänt med mig, jag börjar
må dåligt när jag dricker.. Uchh, vill inte ens tänka på midsommar!

Dax att jobba imorgon igen.. Och på Lördag, på lördag ska man även
passa på att gå på vilsta marknaden, kan ju vara roligt..

Och på söndag blir det att dra upp till Uppsala igen för att hälsa på min
lilla ängel .. Måste åka oftare, men har så jävla mkt att göra hela tiden!

Ne, dax att kolla på tv eller nått..

Over N` Out, Peace And Love!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0