Fett segt..



Ser detta inte härligt ut? Vem skulle tacka nej till allt det här!

Jag är trött och seg, men kommer nog inte kunna somna ifall
jag går och lägger mig nu. Imorgon ska man jobba igen..
07.30 - 15.30 så jag har nog inte så mycket till val än att hoppa
ner i sängen snart...

Har bara chillat idag. Vaknade och mådde inte så bra, kännde
mig sjuk så jag tog det bara lugnt. Sen när homan kom hem så
drog vi till pappa där vi käkade med han och Cornelia.. Mysigt !

Efter att vi hade käkat så började jag känna mig lite piggare.
Homan och Cornelia spelade lite fotboll och sen var det dax att
åka hem igen. Men Homan kännde sig sugen på att ta ett första
dopp utomhus för i år, och det blev Borsökna som fick äran haha!

Själv har man med åren blivit en badkruka precis som mamma.
Som liten var man en fisk i vattnet, och man låg i tills man blev
skrynklig som ett russin..

Nej nu är det nog dax ..

Over N` Out, Peace And Love!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0