En slitsam dag..

Joo det kan jag ju lova!

Det gick dåligt direkt på jobbet när brödet kom igång..
Rolig start på dagen ` nee ucch! Jobbade 9 timmar och
sen äntligen så var det dax att gå hem..

Sitter här nu, har kollat på lite IKEA möbler som ska inhandlas.
Mamma hämtar mer och mer saker, så det betyder att jag måste
köpa mer och mer haha...

Funderar även på att köpa en lite mindre säng, humm.. 140x200 kanske?
Har nu en 160 säng, och det känns alldeless för stort.. Tar upp hela rummet!

Säng + madrass för 2790:- Det är väll inte så farligt?

Sen behövs det en massa kökstillbehör mm. Joo det blir mkt att handla!

Ne nu ska jag väcka Homan som har lyckats somna på soffan ett x antal gånger
ikväll och sagt "Nej jag sover inte, jag vilar" ! Hahaha.. Älskar dig så mycket ♥

Vi måste ju gå och lägga oss så vi orkar med morgondagen!

Over N` Out, Peace And Love!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0