Bara segt..

För tillfället har jag inte så mkt intressant att skriva om..

Jag har jobbar och sliter, kommer hem, käkar, är trött och sover!

07.00 - 16.30 är en förjävlig tid att jobba kan jag lova haha..
9½ timme varje dag.. Och så kommer det att fortsätta under hela
sommaren.. Jag är väldigt nöjd med mitt sommar schema.

Förra sommaren ville man bara jobba nätter och kvällar för att mer
pengar skulle rulla in men nu vill jag kunna ta vara på efrermiddagen
istället.. Jobbar typ 3 nätter på 5 veckor känns bra!

Imorgon blir det fan matlåda till jobbet, har klarat mig på youghurt 2 dagar
nu.. Men idag tvingade jag mig själv att göra lasagne, gott !

Homan har vart sjuk med feber och halsont men nu är han frisk och det
är dax för honom att börja jobba imorgon igen..

Midsommar planer?

Vi ska till Skogstorp ut till mamma och hennes kille. Dit kommer flera och
det blir lite festande. Var på systemet idag och inhandlade alkohol haha..
Kvällens räddare.. Alla ska göra någon maträtt och ta med sig så kan man
välja lite vad man vill äta och jag fick uppgiften att göra smörgåstårta haha!

Kvällen kanske inte blir så lång beroende på om Homan ska jobba på lördag.
Isåfall börjar han 7 på morgonen och måste hålla sig nykter..

Over N` Out, Peace And Love!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0