Wazuup...

Hann inte skriva igår ..

Jag jobbade hela dagen och sen stack jag hem till Sanna
för att fira william på hans födelsedag.. Han fick hål i örat som
present ifrån mig hehe, och han var nöjd med den..

Ikväll blir det att ugås med Sarah hehe, det planerade vi redan
förra veckan, för att idag skulle hon vara ledig..

Själv jobbar man imorgon igen, men börjar inte förns 15.30 så
jag ska nog klara mig även ifall jag skulle bli lite bakis haha..
15.30-19.00 värsta fjantiga tiden.. Men den duger för mig imorgon!

Nu saknar jag Homan väldigt mkt, vet inte riktigt hur jag ska förklara.
Men det är ju så jävla tomt hela tiden.. Det luktar iaf homan i trappen
för har lyckades med att tappa sin goda parfym i stengolvet när han
var påväg ut.. Så hela trapphuset stinker parfym även ifall det stått
öppet i 3 dagar nu haha..

Nu börjar jag att tröttna väldigt kraftigt på att jobba, särskilt när det är
så fint väder som det vart denna veckan.. Då står jag inne på en fabrik..
Kan inte påstå att det är speciellt roligt..

Snart ska jag gå ut och njuta lite av solen.. Jag ska ner på stan hade jag tänkt
får väll se hur det bli med den saken..

Over N` Out, Peace And Love!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0