VooDoll..

Nu har man lyckats inhandlat sig en VooDoll !
En liten krabat, som sägs ha magiska krafter för att
kunna skydda sin ägare hehe..

Det finns många olika att välja mellan på www.D7.se
Men för mig blev det en vit ninja, som ska kunna
" beskydda mig mot fiender och bevara mina hemligheter "

Aldrig blir man vuxen, det finns leksaker för alla åldrar!

För att "krafterna" skulle börja att fungera så skulle man sticka
en nål igenom den och säga "Jaagrata Ugra" så nu får man
hoppas att man har ännu en skyddsängel vid sin sida haha!

En lite rolig grej för omväxlings skull haha..

Over N` Out, Peace And Love!

Kommentarer
Postat av: sanni

haha så ägd, ska fan beställa en åt mig oxå.. haru tryck in pinnen nu då? =) <3

2008-07-17 @ 23:40:04
URL: http://mammasanni.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lätta på ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0